Premi Jovenes investigadors IUMA 2015

LA FASE FINAL DEL PREMI JOVES INVESTIGADORS IUMA 2015 TINDRÀ LLOC EN EL SALÓ D'ACTES DE L'AULARI II DE LA UA EL 20 DE GENER de 2016  A partir de les 16 HORES.  Més informació

CONVOCATÒRIA DEL PREMI

"JOVES INVESTIGADORS IUMA-2015" BOUA 07/09/2015

La guanyadora del premi Jóves Investigadors IUMA 2015 ha sigut Jana Juan Alcañiz

L'Institut Universitari de Materials d'Alacant (IUMA), segons l'acordat en la Reunió de la Comissió Permanent del Consell del IUMA celebrada el 30/06/2015, convoca un premi destinat a joves investigadors amb la finalitat d'incentivar la recerca en l'Àrea de Ciència i Tecnologia de Materials.

REQUISITS:

Els concursants hauran de ser joves doctors que hagen defensat la seua tesi doctoral amb posterioritat a l'un de Gener de l'any 2011.

TERMINI I PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

Del 08/09/2015 fins al 30/09/2015 inclós

Els concursants que vulguen participar en aquesta convocatòria hauran d'emplenar el formulari habilitat en l'adreça :

El qüestionari ja no està disponible doncs  ha conclòs el termini de presentació de sol·licituds

aportar

-Un treball, en format PDF, en l'àrea de la Ciència i Tecnologia de Materials que haja sigut publicat (o estiga acceptat) en una revista de prestigi.

-Un Curriculum Vitae en format pdf

Llistat provisional admesos premi  Joves Investigadors IUMA 2015

LISTADO DEFINITIVO DE SOLICITUDES ADMITIDAS

SELECCIÓ DE CANDIDATS:

Una comissió nomenada pel IUMA (ANNEX 1) a aquest efecte, seleccionarà d'entre tots els sol·licitants a tres investigadors que hauran de presentar el seu treball de recerca el dia 20/01/2016 a l'inici de les XII Jornades Científiques de l'Institut Universitari de Materials que se celebraran els dies 21 i 22 de gener de 2016.

La resolució del procés de selecció dels tres investigadors finalistes es comunicarà l'11 de desembre de 2015.

Resolució Finalistes Premis Joves Investigadors IUMA 2015

Cadascun dels tres investigadors seleccionats realitzarà una presentació oral del seu treball, que serà pública i tindrà una durada de 40 min, no restringint-se la durada del torn de preguntes. Dos experts en les àrees dels treballs presentats s'encarregaran de dinamitzar el torn de preguntes.

S'atorgarà el premi al candidat que obtinga la major puntuació resultant de les contribucions següents:

a) 40%, valoració dels experts citats en el paràgraf segon de l'apartat Selecció de Candidats.

b) 40%, valoració de la comissió citada en paràgraf primer de l'apartat Selecció de Candidats.

c) 20%, resultat de la votació realitzada pels doctors presents en la xarrada.

La valoració tindrà en compte la qualitat del treball presentat i el coneixement demostrat pels candidats en l'àrea de recerca. A més, en la valoració corresponent a l'apartat b, es tindrà en compte el Curriculum Vitae dels candidats.

DOTACIÓ

1.- El guanyador del premi rebrà 1200 euros (a aquesta quantitat se li aplicaran les retencions fiscals en funció de la legislació vigent a Espanya).

2.- Els dos finalistes rebran 400 euros cadascun (a aquesta quantitat se li aplicaran les retencions fiscals en funció de la legislació vigent a Espanya).

A més, als tres investigadors seleccionats se'ls abonaran les despeses de viatge fins a un màxim de 300%u20AC, inclosa la seua assistència (si ho desitgen) a les Jornades del IUMA.

ANNEX1

La Comissió nomenada pel consell del IUMA per a la resolució de l'II Premi Joves Investigadors IUMA-2015 és:

Mª Jose Caturla Terol

Antonio Sepúlveda Escribano

Mª José Illán Gómez

Qualsevol dubte, consulta relativa a aquesta convocatòria contactar amb I. U.. de materials mitjançant el  mail  iuma@ua.es

Institut Universitari de Materials

Alacant (Spain)