Premi Joves Investigadors IUMA-2017

III EDICIÓ PREMIE JOVES INVESTIGADORS IUMA BOUA 05/09/2017

El guanyador de la III Edició Premi Joves Investigador IUMA ha sigurt Juan Aragó March

L'Institut Universitari de Materials d'Alacant (IUMA), segons l'acordat en la Reunió de la Comissió Permanent del Consell del IUMA celebrada el 12/06/2017, convoca un premi destinat a joves investigadors amb la finalitat d'incentivar la recerca en l'Àrea de Ciència i Tecnologia de Materials.

REQUISITS:

Els concursants hauran de ser joves doctors que hagen defensat la seua tesi doctoral entre l'1 de gener de 2012 i el 31 de desembre de2016.

TERMINI I PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

Del 05/09/2017 fins a

Els concursants que vulguen participar en aquesta convocatòria hauran d'emplenar el formulari habilitat en l'adreça:

Llistat provisional d' Admesos

Llista definitiu d' Admesos

i aportar

-Un article científic del com el concursant s'autor. Aquest article ha de presentar un treball de recerca en l'àrea de Ciència i Tecnologia de Materials i haver sigut publicat (o estar acceptat) en una revista de l'àrea.

-Un Curriculum Vitae en format pdf en el qual haurà de constar, almenys, la informació relativa a: formació, resultats de recerca (articles (amb indicis de qualitat de la publicació), patents, comunicacions a congressos, etc.) i altres mèrits rellevants.

SELECCIÓ DE CANDIDATS:

Una comissió nomenada pel IUMA (ANNEX 1) a aquest efecte, seleccionarà d'entre tots els sol·licitants a tres investigadors que hauran de presentar de manera presencial el seu treball de recerca el dia 17/01/2018 a l'inici de les XIV Jornades Científiques de l'Institut Universitari de Materials que se celebraran els dies 18 i 19 de gener de 2018.

La resolució del procés de selecció dels tres investigadors finalistes es comunicarà l'1 de desembre de 2017.

Per instruccions de la comissió es procedeix a publicar la llista dels tres  candidats finalistes  avui 28/11/2017.

La fase  final de la III Edició del  Premi Joves Investiadores IUMA 2017 tindrà lloc el Míercoles 17/01/2018 a les 16:00 hores en l'Edifici Germà Bernàcer.

Coneix als nostres finalistes.

Cadascun dels tres investigadors seleccionats realitzarà una presentació oral del seu treball, que serà pública i tindrà una durada de 40 min, no restringint-se la durada del torn de preguntes.

Dos experts en les àrees dels treballs presentats s'encarregaran de dinamitzar el torn de preguntes.

S'atorgarà el premi al candidat que obtinga la major puntuació resultant de les contribucions següents:

a) 40%, valoració dels experts citats en el paràgraf segon de l'apartat Selecció de Candidats.

b) 40%, valoració de la comissió citada en paràgraf primer de l'apartat Selecció de Candidats.

c) 20%, resultat de la votació realitzada pels doctors presents en la xarrada.

La valoració tindrà en compte la qualitat del treball presentat i el coneixement demostrat pels candidats en l'àrea de recerca. A més, en la valoració corresponent a l'apartat b, es tindrà en compte el Curriculum Vitae dels candidats.

DOTACIÓ

1.- El guanyador del premi rebrà 1200 euros (a aquesta quantitat se li aplicaran les retencions fiscals en funció de la legislació vigent a Espanya).

2.- Els dos finalistes rebran 400 euros cadascun (a aquesta quantitat se li aplicaran les retencions fiscals en funció de la legislació vigent a Espanya).

A més, als tres investigadors seleccionats se'ls abonaran les despeses de viatge fins a un màxim de 300%u20AC, inclosa la seua assistència (si ho desitgen) a les Jornades del IUMA.

ANNEX1

La Comissió nomenada pel consell del IUMA per a la resolució de l'III Premi Joves Investigadors IUMA-2017 és:

Ángel Berenguer Murcia

Juan Carlos Sancho García

Joaquín Silvestre Albero

Lorena Vidal Martínez

Qualsevol dubte, consulta relativa a aquesta convocatòria contactar amb l'I.O. de materials a través del mail a iuma@ua.es

Institut Universitari de Materials

Alacant (Spain)

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464