XVII JORNADES CIENTÍFIQUES INSTITUT UNIVERSITARI DE MATERIALS

Cartel XVII Jornadas IUMA 2021

Les XVII Jornades Científiques de l'IUMA 2021 se celebraran on-line els dies 3 i 4.

Consulta el programa

En aquesta edició on-line la presentació de treballs en format pòster se substitueix per una presentació de tipus Powerpoint basada en 4 diapositives, que haurà d'enviar-se en format PDF a iuma@gcloud.ua.es. El termini de recepció de les presentacions en PDF serà el dia 26/05/2021 a les 23.59 hores. Aquestes presentacions es col·locaran en una carpeta Google Drive a la qual tindran accés els/les inscrits a les Jornades. L'adreça de correu electrònic indicada en el formulari d'inscripció serà utilitzada per a realitzar la possible discussió del treball.

Els autors d'aquestes presentacions en inscriure's podran indicar, si ho desitgen, el seu interés per realitzar durant les Jornades una breu presentació oral (de 10 minuts) del seu treball. Mitjançant sorteig, es seleccionaran tres treballs per a la seua presentació en les Jornades i s'expedirà la corresponent certificació de presentació oral.

Per a formalitzar la inscripció, per favor emplena el següent formulari fins al 23/05/2021.

Si trobes algun problema per a fer la inscripció, posa't en contacte amb nosaltres en la següent adreça: iuma@gcloud.ua.es

Activitat finançada per la Generalitat Valenciana